Hieronder vind je antwoorden op veel gestelde vragen. Is iets niet duidelijk of staat de vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Axiski Product

Hoe en waar kan ik de Axiski gebruiken?
De Axiski is zo ontworpen dat je het op veel manieren en ondergronden kunt gebruiken. Je kunt er op zitten, liggen of staan, alleen of met z’n tweeën. Probeer ook nieuwe moves! Je kunt de Axiski gebruiken op sneeuw, van bijna geen sneeuw, pap-sneeuw, tot dikke sneeuw. De Axiski werkt ook prima op zand, zoals bij duinen of heuvels. En ook over bevroren of vochtig gras glijdt je prima!

Hoe werkt de Axiski precies, is het moeilijk?
De Axiski werkt eenvoudig, je hoeft echt geen snowboarder, surfer of skiër te zijn, iedereen kan het! Begin rustig zittend, en bouw het op qua snelheid en probeer dan te staan als je er klaar voor bent.

De Axiski heeft een uniek ontwerp, met o.a. aangepaste randen en runners aan de onderkant. Dit maakt het glijden en sturen makkelijker. Je kunt sturen door met je gewicht naar links of rechts te bewegen, terwijl je het voortouw redelijk strak trekt voor stabiliteit.

> Lees hier onze tips & tricks

> Bekijk ons filmpje om te zien hoe makkelijk het is!

Hoe lang gaat de Axiski mee?
Heel lang! We gebruiken een aangepaste vorm van HDPE (sterk kunststof). Als je over zand of gras glijdt krijg je minimale krasjes aan de onderkant, maar dat is geen probleem. De Axiski is juist gemaakt om overal op te glijden en gaat heel lang mee. We hebben ermee gegooid, zijn over asfalt gegaan, in de boom beland, dubbel gebogen, en ze zijn nog steeds heel!

Is de Axiski veilig voor mijn kinderen?
In één woord: ja. De Axiski is conform de Britse standaard EN71 voor speelgoed, heeft het Europese CE stempel en voldoet aan de REACH eisen. De Axiski heeft geen scherpe randen of uitstekende delen waar je achter kunt blijven haken. Wel is het uiteraard aan te raden om rustig te beginnen met niet al te steile heuvels.

Bestelling

Hoe plaats ik een bestelling?
Je kunt de Axiski kopen bij een winkel in de buurt of via onze webshop.

Kan ik ook telefonisch of per e-mail producten bestellen?
Als er problemen zijn, dan kun je ons een email sturen en zo de bestelling afhandelen. Ook voor grote bestellingen (vanaf 10) voor bijvoorbeeld een winkel of vereniging, kun je het beste contact met ons opnemen.

Kan ik nadat ik besteld heb nog iets aan mijn bestelling toevoegen of wijzigen?
De kans is groot dat de bestelling al is verwerkt en klaargemaakt voor verzending, maar je kunt altijd een email sturen. Doe dit zeker als blijkt dat je iets verkeerd hebt ingevuld (bijv. huisnummer vergeten!)

Betaling

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
In onze shop kun je veilig betalen met: iDEAL en MrCash. Je kiest je eigen bank en volgt de stappen op het scherm. Op het moment dat je op het scherm de mededeling krijgt dat we de bestelling hebben ontvangen, zal deze automatisch worden verwerkt en verzonden.

Ik zie een ‘vreemde’ naam bij de betaling: “TargetMedia”?
Voor de betalingen maken wij gebruik van een partner. Het kan daarom zijn dat je bij je betaling de naam TargetMedia ziet. Dit klopt gewoon en je betaling komt bij ons aan.

De betaling lukt niet, wat nu?
Als de betaling niet op reguliere wijze is voltooid, is in het bestelproces waarschijnlijk iets niet goed gegaan. Het kan zijn dat er een storing is geweest met het IDEAL systeem of bij je bank. Zo’n storing is meestal snel verholpen. Probeer het daarom even later nog een keer. Blijf je een error of probleem krijgen? Neem dan contact met ons op.

Verzending & Levering

Wat zijn de verzendkosten?
We berekenen geen verzendkosten bij een bestelling van 3 Axiski’s of meer. Anders geldt een verzendbijdrage afhankelijk van het land. Hier vind je een overzicht van de verzendkosten.

Wat is de levertijd?
Wij hebben de Axiski’s altijd op voorraad. Wanneer je voor 16u bestelt wordt het dezelfde werkdag nog verzonden, via PostNL. De levertijd binnen Nederland is doorgaans 1 werkdag. Voor Belgie is dat doorgaans 1-2 werkdagen.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar het klopt niet?
Neem dan even contact met ons op en vermeld daarbij je bestelnummer en wat er mis is.

Kan mijn bestelling ook in het buitenland worden bezorgd?
Ja, wij leveren standaard in Nederland en België. Woon je in de EU en wil je een bestelling doen, neem dan contact met ons op voordat je de bestelling plaatst.

Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
Nee, dat kan helaas niet. Ons logistiek centrum is daar momenteel niet op ingericht.

Kan ik de producten later nog ruilen?
Volgens het recht op herroeping heb je, onder bepaalde voorwaarden, het recht om je product te retourneren. Neem hiervoor contact met ons op.